Wednesday, March 18, 2009

HAPPY BIRTHDAY RIEZ !!!

16/3/2009 genap umur Riez 4 thn... aku apply cuti coz aku and laki aku nak gi beli hadiah Riez and prepare majlis kecil-kecilan untuk Riez... tak sangka cepat benor masa berlalu... dan aku akui yang aku lak terlebih emo bila setiap kali tibanya hari lahir anak2 aku....Moga Riez membesar menjadi anak yang soleh yer..... TQ pada yang sms dan wish kan birthday Riez and TQ gak coz bg hadiah pada Riez.....




Kaseh dan Riez.... bersedia untuk meniup lilin...


Riez senyum jer bila tengok kek dia coz dia dah nangis2 sebab dia ingatkan aku tak beli cake untuk dia...



Cake yang agak sedap........

Happy Birthday Riez.....



Dan ini kenangan tahun 16/3/2005.. aku nak share perasaan gembira yang melimpah ruah lebih dari mendapat wang RM 1 juta bila Riez lahir ke dunia....



Riez.... gambar baru jer lepas lahir....



Gambar dengan Ma & Be ..time nih nak balik KL dah.. dah habis pantang... Yang baju putih tu anak sedara aku, Muhammad..kecik lagik dia masa tuh...

Aku dan Riez.... dalam pantang....



Gambar 2 Riez di usia 2 bulan lebih....






Gambar2 Riez di usia 4 bulan








Riez... We love u...



From : Ma, Pa and Kaseh



2 comments:

Anonymous said...

Dear hensem boy RIEZ....

HAPPY ULTRA BIRTHDAY!!!!!

Lots Of Luvs,

Tehna, Pakteh, Bro Muhammad, Firas & Akif.

SueHM said...

Tehna... tq..

Salam Power Rangers dari Riez...