Friday, October 24, 2008

KENANGAN DI PNB ILHAM RESORT

Ini kisah di bulan Ogos arituh..3 hari b4 posa, aku & family, kak (spanar gorek & family, Abg Nan& Family wat trip ke PNB Ilham Resort PD..sajer jer ahh gi bercuti adik beradik.. memang seronok tapi lebih seronok kalau yang lain join. Kali nih yang leh join kami 3 beradik jer ..lagi 4 beradik & family takleh join coz komitmen lain.. (buat yang lain..rugi wooo tak ikut..hehehe)aku suka sangat kalau leh wat family gathering and aku takkan lepaskan peluang itu sebab aku tahu itu semuanya akan jadi kenangan yang terindah bagi diri kami sekeluarga..nih aku tepek gambor yang ada... yg lain dalam pc kakak aku..


On the way..Riez and Kaseh lena tidur..caj bateri..nanti nak main2 ngan kazens



Hehehe... Pa tekun drive..Aku lak cam biasak posing ler


Aku tengah layan perasaan.....


Dah sampai..amik kunci dulu (for ur info, trip nih aku hanya kuarkan duit untuk bayar minyak keta & tol jer) Penginapan ditanggung halal oleh Abg aku yang disayangi...

Yeyeye..Dah sampai...



Tengok tuh..Riez, Kaseh and Muhammad tengah main WWF (gusti ler tuh)



Sesi peninjauan bilik..bilik yang tingkat atas nih besor giler so bagi penaja utama lah duk bilik nih ..aku duk bilik tingkat bawah dengan kakak aku ...kat bawah ada dua bilik..atas dua bilik



Pa tengah check bilik nih..



Cak..Riez and Kaseh lak check tangga lak ..nak tgk tahan tak untuk dioarang main kejar2 atau turun naik tangga




Kaseh lak tengah check tel ....abis dia duk tekan no.room service..




Bibik, Kaka and Kaseh..


Kaseh ready to jump ke kolam...



Mandi time..carik ahh mana aku...



Firas....terror ahh terapung..terkesima mama sue tengok..tuh Firas ngan mama dgn abah dia...Mama dia kakak aku...



LEpas dah abis sesi kuak lentang, kuak kupu-kupu, sambasop berpusing dan beberapa lagik aksi yang takde dalam senarai olimpik.... semua terjah meja makan.... gambar tuh Kaseh and Firas duk tunggu Abg Riza suap diaorang makan... and family Abg aku jugak duk makan...Menu: Spaggeti oleh kak aku, sambal sotong oleh aku dan makanan lain oleh Abg aku..



ESOKNYA...Kami gi tengok Umah Peranginan Kerajaan , satu jalan dengan PNB Ilham Resort..dalam 5 minit jer drive ..Kitaorg gi sana sebab Abg aku sewa gak rumah nih coz standby kot2 ramai yang join so mlm tuh taknk bagi kosong anak abg aku 2 orang yg lelaki gi lepak sana.

nih pelan lokasi...kalau rasa diri tuh kerja gomen leh lah apply utk menginap yur.


ni view apartment dia dari entrance



Kaseh kat beranda tengok view..cantik gak view dia..siap ada playground lagik tapi takdelah kolam renang....

Pas check out.... aku singgah putrajaya gi kawan kawin..Abg aku direct balik Dingjanu (BAhasa Mandarin) and Kakak aku a.k.a spanar gorek balik terus ke umah dia ...hhahahha..spanar gorek....

8 comments:

. said...

makan hatiiii!!!!!!

Jung JiYul said...

kak ah, awat mkn hati?? pedal...jantung..tanak?? lalalalala....~

Anonymous said...

heheh..itulah sombong taknak pi!! takper..nanti kita organize yang lain lak yer

Anonymous said...

huuuhuuu..sentap tgk gambar..mcm nak bakar pc nie

SueHM said...

muhahaha..sila lah bakar ye pc anda... orang ajak pi sombong...erm..maybe next trip to Pulau Redang...lalalallala

Anonymous said...

jom kita gie bukit tinggi ..ada promotion booking ikut internett.. nak kawinnnn!!

Anonymous said...

bukit tinggi..best gak tuh yer...
ek eleh..sibuk jer si Dinza nih nak kawin...relax ahh...tak lari gunung dikejar..erm..gunung :)

. said...

bukan sombong la.
keadaan tak mengizinkan.
benci!!!!!
tengok la ni dah nak cuti semester. nak mintak cuti nak gi round gak. asyik org je gi holiday. huwaaaaa