Sunday, October 3, 2010

Bicara Santai Irfan Khairi and Abang Abu

Huhuhu...hari ni aku and Mr. Ej redah naik komuter dari Taman Wahyu-Kl Central- Mid Valley..wallaweh...kat Taman Wahyu ok lagik...turun jer KL Sentral tukar train..seramai umat manusia berebut naik dan turun train...menggeletor aku weiii...Mr. Ej peluk aku kuat2 taknak aku lepas dari tolakan2 orang...kalau lah train tuh terbalik ker aper...karipap sardin lah jawabnya..

Sampai Mid Valley..kak ina and abg riza dah tunggu....gi makan ngan diorang pastu terus gi cititel... nak jumpa and amik energy dari Dr. Irfan Khairi and Abg Abu... and alhamdulillah...for 3 hours..memang banyak input lah dapat...confident level naik mencanak...Abg Abu jadi jutawan pada umur 26thn selepas melalui fasa kehidupan yang memang menyedihkan...alhamdulillah Allah murahkan rezeki dia...and now..Dr. Irfan Khairi and Abg Abu nak share lah pulak kan dgn kami semua..so kami berempat decide nak join future courses dengan diaorang..dah register and bayar dah pun... best sangat2.... hunger....hungry...and bla..bla... ayat2 semangat tuh... sebab semangat nyer pasal aku update blog...hehhehe. amik gambor bukan main banyok..nanti lah aku upload...so start from now on....aku akan aktif berblogging....hehheh

Balik dari Cititel dah lewat dah....so...Kak Ina and Abg Riza telah berbudi dengan kami antor balik...tq yer...and dalam keta tuh banyak lah kami share ideas...giler kentang bersemangat.... oooohhhh yesssssssssss!!!!!!!!!!!!

No comments: