Thursday, June 4, 2009

HELLOOOO!!!!

Lama betoi aku tak update ... sebab musabab ...takde masa atau tak cukup masa...ramai dah kwn2 duk bising kata dah bersawang lah..semak samun lah.. hehehe...memang betul lah weii... sejak aku dah tukar department nih..semua nya dah tak cukup masa... boring ahh department baru nih... aku taknak duk department nih....tolong lah aku....

Erm.. aku nak share gambor2 masa karnival drypers kat Titiwangsa.... banyak woo dapat hadiah... best2..best2... dan yang paling best dapat together dengan suami and anak2....










































Memang syok pi karnival Drypers nih... yang paling syok laki aku masuk game dan menang...kira penuh ahh keta aku dengan free pampers, bola and macam2 lagi lah.. next nak pi aktiviti Jacobs Walk for Life kat Taman Metropolitan Kepong , tak salah 21 hb June 2009.. jom ramai2 pegi sana...

No comments: