Wednesday, August 19, 2009

I'M BACK...

Sorry coz lama tak update blog.. to Farha and others... bukan malas tapi masa tak cukup lah.. hari nih leh lah update coz Mr.MUH gi Bangkok sampai Jumaat.. syorgaaaaaa.... tapi still dia tinggal kerja kat aku.. uwekk... menyampah ahh.. hehhehee...
Aku memang busy coz selain kerja hakiki di pejabat ..aku juga berniaga seprti yang korang tahu lah kan dan salah satu sebab aku start balik blogging coz aku nak upload gambor2 dagangan aku kat sini dan nak start balik blogging..facebook macam hantu..upload berejam pun tak dapek.....hehehhe.. ker aku jer dapat problem nih..
Anyway..aku akan start balik wat blog..

2 comments:

akutetapaku said...

WELCOME BACK!!!!!!!!!!!!!
Fuyooooooooooooo lamanya bercuti... hikhikhikhikhikhikhik... nasib baik tak pencen terus...hehehehehehe...

ni bercuti lama2 ni g cari barang dangangan ke untuk di jual... wahhhh bagus la... cari extra pendapatan.. maklumla time raya2 ni nak pakai duit banyak... ye idak... hehehehehe.. apa2 pun Good luck dalam dunia jualan...

SueHM said...

takdop masa ... tahu jer lah dept aku nih... eee....