Wednesday, August 19, 2009

T- SHIRT GUESS FOR SALE !


Yang Hitam nih paling laku dijual....




Bukti Tag...















For those who are interested to buy..please contact me for further details....ym atau email kat mariezq@yahoo.com.. Harga murah jer... sorry ..gambar tak ikut susunan...
Let me explain first.. buat buyer2 aku yang tak berapa sure pasal jenama Guess coz bila aku cuba explain dioarang cam tertanya-tanya... betul ker? ye ker?? so aku rasa semua orang tahu jenama ni. Oklah.. t-shirt yang aku jual nih manufacturing kat malaysia untuk DIJUAL kat butik2 Guess kat oversea. Yang ni informer aku bagi tahu dan buktinya tag harga nya ialah USD nyer tag.. aku percaya coz Butik Guess kat Malaysia takkan ada Manufacturing in Malaysia coz mereka akan amik Made in Bangladesh, Laos and etc.. aku berani guarantee coz aku selalu gak..dulu..dulu kala aku beli dalam butik.. yang paling latest...aku beli baju kat husband aku.. Manufacturing kat Bangladesh tapi ada kat Guess Malaysia....so sekarang nih aku pakai Guess yang Manufacturing kat Malaysia. Senang citer product aku nih lebihan eksport ke oversea..
Ada lagi yang lain tapi aku nak settle kan yang T-shirt Guess nih dulu.. ada dalam tiga kaler.. Hitam, Hijau dan Coklat.. sekarang nih aku nak jual cepat2 coz aku nak letak stok lain....

3 comments:

akutetapaku said...

Dunia jualan... hikhikhikikhikhik... suka sungguh demo jual... hikhikhikhik... tak pe... janji halal kan kan kan kan...

Ehhh berapa sehelai baju guess tu?
baju tido hari tu pun dok dan nok beli lagi... ni tubik plok baju lain..
Sebagai kawan2 kena la bagi sokongan dan dorongan kat member2 nih... dok gitu kak suuuuuuuu??? hikhikhikhikhik...

SueHM said...

mek ahh... dah abis pun baju guess tuh... baju tido ada lagik... kena..memang kena bagi sokongan.. meh ahh beli..murah jer ambe jual...jangan dop beli.. nahas ko..hahahha

ho lah...gaji kerani besar mana sangat...

awak lainlah..IT engineer...

akutetapaku said...

mak aaiiiii... it engineer.... jauh panggang dari api la... saya bukannya mizan... yg bole nk mengaku engineer... hehehehehe...

Ku sedar diri ini... huhuhuhuhu...