Thursday, October 30, 2008

Bila RIez and Kaseh Posing

Riez and Kaseh nih memang suka posing... kata family aku anak2 aku memang menurun perangai aku yang suka posing.. kalau takcaya..cuba tgk...



JOm Kaseh amik gambar!


Peace no war...auw..seksi I...ketul2 kan body I


Rambut saya original tau..takde teknik2 curly nyer..saya ikut pa saya nyer genetik


Betul..rambut ori....


Nih kiss nih special pada reader blog ma saya...hehehhee..

Hahahhaha..nampak gigi taring


See...Kaseh kalau senyum memang manis...ada tak nak amik jadi model botol susu..mesti lepas casting nih...


Aku suh diaorang wak aksi terkejut... macam suprise gitu!


Ayis...camnih lak..KAseh duk ngajar Riez wak "rock"


"Ayis...tenyum....Acseh pun tenyum ugak



Kaseh senyum over ler....Riez cam biasak mesti peluk adik dia nyer


Rock pls.....

Ganaz tembam muka Riez time nih...


4 comments:

Anonymous said...

Peace RIEZ n KASEH....Luv both of you....

From,Mamavouge

SueHM said...

Ermm... teh na..... Riez and Kaseh pun sama... luv u too.. bila nk set-up blog?

. said...

ala tomey2 nya sepupu i dua org ni.. huhuhu..
ha'ah ah tehna, biler nak wat blog? hehehe

(esok nak exam, ade masa lagi jenguk blog mama su. ngahahaha)

SueHM said...

farah..good luck yer... I know u can do it!! huhuhu..bila lah nak balik trg nih..