Thursday, October 30, 2008

Kaseh kat School!

Pagi nih alhamdulillah aku antar Riez tak mengamuk... dah dua hari dia mengamuk taknak gi school...semput gak ahh aku nak pujuk dia...(thanx to Farha coz tlg aku semalam) memang tak makan pujuk..memang buat aku naik hangin so semalam belikan dia ultraman and senapang ..tetiba hari nih semangat nak gi school...sebab nak bawak ultraman...hehhe..Kaseh pun ada gak satu ultraman...Kaseh biasak lah..dia mesti nak yang macam Abg Riez dia nyer.. so hari nih senang ahh aku antar diaorang...relax jer...no tensen2... bila aku pusing aku nampak Kaseh ada kat playground tengan main ultraman dengan teacher and kwn2. so aku stop and amik ah gambar dia ngan kwn2....



Semua muka toye kena tinggal dek mak pak....
Ewah..teacher yang duk syok main ultraman... takperlah teacher..nanti akak beli satu ultraman nexus....takpun ultraman mebius...nak tak???


"Eh..kawan2..cepat posing..Ma kita nak tepek kat blog ahh...glamer beb... visitor Ma kita HIT 100-000 orang satu hari.... verangan!!:)"


See..Kaseh and teacher duk wak peace kat aku... peace..peace... ..
Makluman...teacher2 kat Educare sini memang baik2...

Pesanan untuk Kaseh..belajar betul2 yer...mana subject Kaseh tak faham..bio ker..kimia ker..add math ker... Kaseh tanya teacher yer sayang..kalau tak faham gak malam kang kita wak revision sama-sama!!!

No comments: