Thursday, October 23, 2008

Semalam....

Aku amat sedih dan hiba if jalan jam coz traffic bergerak agak perlahan- perlahan menghala ke selayang (macam penyampai traffic era tak?..)hujan lebat weii petang2...sebab aku sakit lutut.. bukan untut tau...LUTUT.....

Pastu balik kerja semalam..sampai umah jer aku lepak jap...betulkan urat2 kaki, ligamen2 lutut dan yang sewaktu dengannya almaklumlah lutut aku nih ala2 rosak sebab aku kan wat high jump masa training netball bulan 3 aritu...time tuh lutut aku takleh nak mengimbangi kapasiti lemak tepu dan tidak tepu dalam badan aku nih dan tetiba ..xugsdjgadgs..(korang bayangkan macam CSI nyer citer lah..ala..babak kalau dia flashback kejadian tikam ker..bunuh ker...yang nampak sumer organ dalaman tuh) dan terjadi lah keputusan ligamen ...sob..sob sedih coz sakit nya hanya aku sorang lah yang tahu..

ok...back to the story..pas maghrib aku kuar lah dengan orang2 tersayang aku..menuju ke KgBaru beli International Fat Rice(korang translate ahh sendirik) pastu gi tengok frame cermin coz niat dihati nak cantikkan umah kecik aku tuh..ada lah berkenan..harga pun leh tahan gak lah... tapi tak beli lagik lah coz baru survey pastu gi usha curtain yang rambu ba rambu ramba berdebar aku rasa (sila nyanyi ikut rentak Norshila Amin) tuh...murah wei..... agak2 minggu depan nak beli ahh..... frame and curtain..nanti bila dah beli..aku snap ahh gambor..leh tepek kat sini owk....

Balik umah..makan....tengok citer Intan.. aku dah addict dgn citer nih sebab Dr. Rado...hensem weii... selalu jer aku berangan aku jadik Intan...leh couple ngan Dr. Rado...... "kapan ya kamu mahu sukak sama aku Rado" bilangnya Sue..." Sue, aku sukak bangat sama kamu..mahu atau enggak kamu pacaran sama aku"... jadinya aku tidur dengan mimpikan Rado....

2 comments:

akutetapaku said...

ingat laki skit weyyy... tido peluk laki tapi mimpikan dr.rado.... sabar jer la... insafla.... huhuhuhuhuhuhu

SueHM said...

Oit...cuba mbak farha tengok suamiku itukan persisnya Dr. Rado..udahlah.. percuma aja omong sama kamu!