Tuesday, October 28, 2008

Open House Aku!

Sabtu lepas aku join Abg O untuk wat open house...ertikata lain...aku tak sumbangkan wang pun..hanya sumbangkan tenaga dan juga kuew teow goreng(hahhaha....yg paling simple jer) so aku jemputlah insan2 yang close dengan aku...so thank you ler pada yang datang..pada yang tak datang ...jaga korang...tahun depan malas aku jemput...(Lu pikir lah sendiri)

Anyway... aku happy sangat kalau bab open house kat umah Abg aku nih coz aku leh jupe sanak saudara yang lama tak jupe...kawan2 dan seangkatan dengannya...

Ni gambor2 time open house...di snap oleh system engineer aku a.k.a farha... Farha...gua cilok gambar dari blog lu lah... gambar agak tersusun..tak ikut jalan citer ..tapi tengok jer lah.. Gambar- gambar yang lain akan ku upload kemudian yer


Sesi meng'pow'...



Farha... makan apa tuh?? Ehh...Tuan Haji...sedap tak satay tuh..tuh satay Tuan Haji gak tapi Haji Samuri... Eh Emi...ko leh makan ker mee kari?? Bukan ko alah mee kari?


aku and anak emi - akid(akid..jgn jadi mereng macam mak ko yerk)


Pilih..jangan tak pilih..ada nasi dagang, char kuew teow, mee kari, satay samurai, makanan, makanan dan makanan dan kuih muih and beberapa jenis air. Majlis Bermula kul 12.00 tengahari sampai kul 12 mlm... Moga bertambah murah rezeki Abg aku....

7 comments:

akutetapaku said...

TQ gok arr ke abang O (aku tak kenal pun sebenarnya)... tapi tak pe... abang kepada suehm suehm... kerana mengizinkan kami datang ke open house... semoga seuhm suehm sekeluarga mendapat rezeki yang berlipat kali ganda... Amin...

SueHM said...
This comment has been removed by the author.
SueHM said...

Heheh.... sesamaan... keterimaan kekasihan kedoakan kemurahan kerezekian kekamian sekeluarga....kekamian kebetul-an kehargaian kesudian kedatangan keandaan kemajlisan kekamian.

. said...

nanti cik o nak pindah trg. duduk satu taman dengan i lagi u olls.
jangan jeles nanti kita bertukar plak la, i makan nasi dagang, u olls makan hati la yer... ngahahaha

eee seronotnya cik o nak pindah sini. bertambah2 la keramaian sedara mara kat trg ni. jangan jeles suuuuu

SueHM said...

Yer ker Puyah...takleh jadik nih...Kabel oh Kabel.... adjust gok ke ambe sorang kerja Trg...ambe nak duk Trg gok..... Umah besar+pitih dok abis+duk kat kg halaman...

Kabel...mana dikau???

. said...

ahaks.. kabel blaka.
rezeki ambe gok la selepek kat mahkamah trg ni, harap maklum yer, no kabel2 pun tau. purely jalan straight takde kona kona. alhamdulillah...
meh la semua pindah trg. duduk ape gok kl nun. hikhik

SueHM said...

Hehehe...tapi ganer2 pun Farah punya case dah rezeki owk..I nih ha... nampak gaya kena slimkan body sket lah I nih... baru orang nak ambe kerja kot...huhuhuh..nak duk trg