Thursday, October 30, 2008

Makan2 Raya PG ..

Nih kira entry basi ahh tapi tak kisah ahh..janji aku citer kan...akceli...aku and gang dapat invitation makan free oleh budak2 PG sempena raya..diaorang wat kat VIP Cafe ofis aku nih jer.. dekat jer..

apa lagik kwn2... hayunkan langkahmu...macam lipas kudung kitaorg sampai...nampak sangat lapar kan....first thing..ushar makanan dulu...


Antara menu standard raya..



Emi and Farha yang duk suka ikut bontot aku...ada lagik sorang tapi dia datang lambat sket..
Eh... aku kesian bebenor kat Emi (budak baju hijau tuh) coz dia terencat sket...tak caya ko tengok ahh muka dia.. suka bebenor aku ajak..cuba kalau tak ajak..abis dia mengamuk...betul tak Farha?? so sesapa ada kenalan Dr. Pakar...tlg Pak Dr. rawatin mbak ini....



Muka kekenyangan..burpp..alhamdulillah!!

No comments: