Wednesday, November 5, 2008

KASEH JATUH MOTOR !

Hari tuh dalam awal bulan posa... ada lah kejadian yang berlaku terhadap Pa, Riez and Kaseh.. motor yang ditunggangi mereka kemalangan..nasib baik takder apa2 yang serius... Terkejut beruk aku bila diaorang balik dalam keadaan luka...terus pecut keta pi klinik...Riez ok, Pa ada luka2 sana-sini..Kaseh yang paling aku sedih...nasib baik lah hilang parut tuh..kalau tak...harus lah hantaran anak aku kurang RM 10-000 nanti bila orang masuk minang...hiks... walau apa2 pun...serius aku sedih tengok Kaseh time tuh... duk nangis bila aku cuci luka..pedih beb!


Sampai lah skrang nih Riez and Kaseh dah trauma nak naik motor gi ronda2... Pa lagik lah trauma nak bawak diaorang... Aku lak lagik lah tak kasik diaorang naik motor ronda2....bahaya....

Kasik Close-Up sket... kesian tengok muka anak aku nih..Muka sakit jer Kaseh nih...tak ceria langsung...kalau tak ..pandang jer kamera..mesti senyum


Nih sehari lepas kejadian ..on the way nak gi cuci luka..luka sampai kepipi tuh akibat muka landing atas jalan...nampak isi jer.... kulit sudah tarak...



Ini hari ke-3 dan Kaseh kembali tersenyum.... Sib baik skang nih parut dah hilang cuma adalah kesan sket tapi kurang ketara. Budak2 kan malaikat tolong....








4 comments:

Ceera said...

alahai, kesiannyaaaaaaa..

luka besar tu.. pasal tu dia nangis.. kalau kita kena luka cam2 pun pedih kan...

takpe, nanti ilang la parut tu..

. said...

sedihhhhhh tgk muka kaseh :(
taktau la cenggini punya teruk.
tgk tu luka dah kering tinggal parut je. isk. betul kata ceera,
kalau kita yang besor ni pun kena mesti sakit, ni lagilah budak kecik

SueHM said...

ceera... memang dia nangis dasyat ahh..siyes pedih lar tuh tapi tak cuci kuman lak... hopefully hilang lah yerk...

farah...teruk muka dia time tuh..tapi kerana jiwa kental yang diwarisi oleh Bondanya...Kaseh tetap maintain...heheheh...bila ABC nyer??

akutetapaku said...

kak suuuu.... bersabar la... daku ttp di sisi mu.... hehehehhehee