Friday, November 14, 2008

KENAPA TAK UPDATE??

Blog aku bukan ramai readers pun tapi aku tak kisah sebab blog nih aku nak jadikan diari maya aku kan...senang sikit coz mana2 photo yang aku malas nak cuci aku leh letak lam blog pastu aku leh delete dalam hp or pc aku ..at least dah ada simpan kat dalam blog kan...

Erm... aku tak update coz PC aku kena serang dek virus bodoh... ..kejap2 pc aku stroke...kejap2 dia kejang...kejap2 virus tuh wat rosak file aku... stress giler.. so bagi menyelamatkan hp aku diserang virus gak bila mana aku transfer gambor, aku relax ahh dulu update... nak update tanpa gambor tak best lak kan... akceli banyak nyer lah gambor yang aku nak upload...

BEstnya Jumaat..break nya lama...aku kalu leh nak elak lah cuti hari Jumaat nih ... and elak gak cuti kalau time bos takde.... rugi wooo..time bos takde lah kita leh lepakking or borakking dalam opis...hahhahaha....kalau nak cuti, baik cuti time bos ada ke sinun sinin dalam opis... baru lah syok......time tuh kita duk tido kat umah.... ####bila yer aku nak cuti.... 28/11/2008- proposed date utk ke sana... pastu balik raya aji kat Ganu...best....

2 comments:

Anonymous said...

salam singgah sue....angah nie..lama dah menengok n melilau kat blog ni...sabo ler ye..mmg da adat ler virus 2...da jadi resam hidup doh pun ..huhu....papepun...moga ceria sokmo ye..

SueHM said...

heheh... hai angah... virus nih memang cilakak ler..hehe...thanx coz tinggal jejak