Tuesday, November 25, 2008

TAPAK MAJLIS KAWIN AKU!!

Dalam duk sedih pikir keta ... aku ajak Pa gi kat tapak rumah lama dia kat Sungai Besi.. sajer nak nambah sedih aku... sedih nyer aku tengok kawasan tuh.. dah dipenuhi hutan belukar.. tetiba aku sedih sebab kat situ dululah rumah Pa, reban ayam Pa, tanaman2 Pa dan juga rumah adik ipar aku.. kat situ gak lah majlis kawin aku (Pa's side) berlangsung.... tetiba aku emo bila ingat kenangan silam.. dulu masa time kawan ngan laki aku.. aku selalu gak datang sini bila ada kenduri ker jamuan ker tapi semua tuh dah takde sekarang demi sebuah pembangunan.. yang ada tapak umah adik ipar aku... nanti kalau aku senang aku tepek gambar perbezaan tapak dulu
(masa ada rumah) and sekarang nya gambar...terbayang kenangan dulu2...


Tapak rumah adik ipar aku yang dah dipecahkan...


Dulu umah Pa kat sebelah kiri.. umah adik ipar aku kat kanan... kalau kekiri lagi ada public phone.. rumah2 orang dan kedai runcit.. sekarang dah takde apa...



Tapak umah Pa yang dulu..... ishh... teringat nya aku kenangan masa diaorang masih duk kat situ... kat tapak nih jugak majlis kawin aku dulu dibuat....mana2 yg attend kawin aku mesti ingat nyer majlis kawin aku dulu...

No comments: