Tuesday, November 25, 2008

SEHATI BERDANSA!

Riez and Kaseh tengah praktikkan step menari yang aku ajar kat diorang sementara tunggu lif sampai kat Tingkat 5.. lif kat umah aku memang lambat dan menyakit kan hati so aku ajar lah diaorang menari... see.. aku turunkan ilmu dan bakat tarian aku kat diaorang.. saper kenal aku diaorang tahu lah yang betapa hebatnya aku menari... muhahahhaha...

Ok... Riez and Kaseh... One .. two .. three.. step... (kena ikut suara Linda Jasmine masa AF)

Kaseh : Riez..kali nih kita kena menari Sansa..meh tangan Riez

Riez : Ok jer..... Kaseh peluk Riez dulu.. nanti Riez swing Kaseh macam kapal terbang...

Psst.. ada tak rancangan Sehati Berdansa versi kanak2..aku nak register Riez and Kaseh

2 comments:

. said...

ala tomey tomey tomey cepupu titonet kite 2 org ni!! huhuhu.. joget joget joget

SueHM said...

huhuhu.. sama comel dengan ma dia kan??