Friday, January 16, 2009

Cubaan Memakai Pakaian Sendiri....


"iyah..iyah... boleh..boleh...kacang jer pakai suar nih....


"Wahhh..lega leh pakai... ..."

Laaaaaa niiiii aku dah ajar Kaseh tak pakai pampers coz harga pampers mahal so aku dalam cubaan nak cut cost lah kan... anak2 aku takleh pakai pampers jenama yang murah2 nih.. hanya mamy poko.. sebab musabab kerana size... yang jenama lain sumer kecik2... cepat bocor... so mamy poko still the best... so aku naklah kurangkan belanja dalam beli pampers nih... (alangkah bestnya kalau kertas surat khabar aku leh cipta jadik pampers....ada saper2 yang nak tunjuk keinovatifan, sila kedepan...)




3 comments:

Diana Ishak said...

redza pun dah tak pakai pampers sgt, malam pun kdg2 tak kencing lansung.

sangat jimat okkkkkkk.

SueHM said...

huhuhu..Kak Di.. kalau lah dia tak pakai pampers time tido..lagik lah saya jimatttt......bila lah yer nak sampai time tuh...

akutetapaku said...

Wah... hebat kak su... kak Di in ur blog....

Hi Kak Di...
Selama hari ni saya follow ur blog secara diam2 je... hehehehehehe malu la nak komen2...

Kak su...
kesian ke kaseh... macam susoh je dia nak pakai sendiri...