Thursday, January 15, 2009

TRY DUKE!!!

Hari tuh bila jer paper tulih Duke dah leh lalu ..free lak tuh.. tanpa syak wasangka aku pun try ler lalu dari Jalan Pahang ke Gombak... kira okaylah ... kalau nak elak jam leh lalu situ tapi aku rasa cam sama jer kalau lalu jalan biasa... tak tahu lah korang kan.... cuba lah pi try.....

Kaseh dah semakin tembam.....tengah nak pujuk aku ajak aku kuar jalan2

Boleh nak kuar...sayang Ma dulu..see.. nikmatnya kalau anak2 sayang kita...sampai feel pejam mata beb!!!


Ni lah posing manja Riez and aku... (awat muka aku over besar bila pakai tudung nih yer)


Kaseh pun nak jugak tunjuk ketembaman dia....



Baju baru...tudung baru... spek baru... semua baru di Tahun Baru 2009...


Sila pakai tali pinggang yer... kalau tak RM 300 melayang... (aku pelik ler..orang kata tudung cam aku pakai tudung ekin.....dia lak jadi trend setter padahal tudung nih aku pakai lagik lama ekin pakai...hahahhaha so sila gelarkan ia tudung SueHm okay)




Hohoho..ni gambar highway DUKe ler....baru masuk dari Jalan Pahang




Kat depan tuh dah kira sampai kat gombak ler...belah kanan Taman Pelangi yg tepi highway


Turun nak uturn kat Greenwood.....
Ermm..kira okay lah kan... elak jam lalu Duke okay....

2 comments:

Anonymous said...

Astaghfirullahal 'aziim...
tak de baju yang seksi lagi ke??
Aurat tuh..tak takot mati ke??

SueHM said...

oit..mana der seksi ...ker aku yang tak nampak...