Tuesday, January 6, 2009

SELAMAT TINGGAL 2008... 2009 MENJELMA

Banyak benar perkara yang berlaku di akhir 2008.. ada suka ada duka...... akhir 2008 benar2 membuatkan aku rasa tidak keruan kerana satu peristiwa yang berlaku di pejabat aku .. aku malas nak cerita sebab membuatkan aku sedih.. walau bagaimana pun.. semoga roh arwah dicucuri rahmat dan sentiasa di dalam golongan orang2 yang beriman.....amin...

So... 2008 aku tinggal kan dengan seribu satu kenangan... 2009 kembali.....

Aku ada beberapa azam yang tak tahu samaada akan tercapai atau tidak untuk tahun 2009..

Antaranya:

1- Aku ingin jadi hambaNYA yang lebih solehah.......ini yang aku tekan kan dalam 2009..

2- Nak beli landed property.... kalau ada rezeki lebih dan dipermudahkan jalan...insyallah...

3- Nak sambung belajar.. teringin sangat nak upgrade qualification aku nih... kalau ada RM lebih... maybe sambung...

4- Nak cari pendapatan lebih...

5- Say No to warehouse sales.... J-Card Day...... (boleh tak nih)

6- Nak kurus.... hahahhahahha..... bukan lah.. aku nak kurus pasal nak jaga kesihatan aku.... jgn buat spekulasi yang bukan2 yer....

dan beberapa lagik azam yang aku tak tahu nak listkan atau tak..... hehhehe.. doakan jer

No comments: