Monday, January 26, 2009

Selamat Bercuti...Selamat Tahun BAru Cina

Akum... aku bersiaran dari kg halaman ku tercinta.. syok giler balik kg.. boleh peluk cium Ma & Be yang aku rindui....

So.. kepada kekawang... Selamat lah kerja pada korang yang tak cuti.. syok gila balik kali nih tapi yang tak syok bila on the way balik kg.. keta aku rosak lak kat Plaza Tol Jabor... pergh... gelabah giler ...seb baik lah.. kami pergi Balok cari bengkel... and nasib baik hanya ada satu kedai yang dah nak tutup jual sparepart keta aku... berhenti banyak bengkel tapi semua takde barang.. akceli keta aku nyer kipas radiator patah so takleh teruskan perjalanan coz temperature naik... bahaya wooo.. perjalanan ada lak lagik 4 jam nak sampai......

Seb baik lah keta aku dapat disettlekan... kalau lah keta aku tuh 'jeng' bak kata orang trg.. sure aku balik Trg naik cab atau pun duk Resort kat Balok.. tapi sumer triple price ler hotel peak season camnih...

Akhirnya aku sampai gak Trg... alhamdulillah dan sampai ke hari nih.. dah macam2 makanan Trg aku makan.. muhehehhehe.. nanti gambor aku upload lah coz malas lagik nak upload... nih nak gi makan Rasa Sayang Restauran lak kat Kg Wakaf Beruas... besttttttttttttttttttttttttt!!!!!!

1 comment:

akutetapaku said...

Syukur la selamat sampai... hehhehehhehe...

kak su,

jgn lupa wat balik makanan terengganu atek...
ambe pun nok makang jugok