Tuesday, January 6, 2009

SELAMAT BERTUNANG INTAN ELIZA!!

Akhirnya anak sedara aku yang comel lote nih selamat bertunang dengan pilihan hatinya... semoga dia sentiasa bahagia dengan kehidupan dia dengan Koding... dan semoga impian dia nak jejak kan kaki ke alam rumahtangga akan tercapai.. amin...

Ini gambar2 malam sebelum pertunangan



Apakah motif cadar ini????????


Pelamin angan ku musnah yang direka khas oleh Zalaz Deco & Reno art....... heheh...Mama Intan ak.a. Kak Long aku yang wat pelamin nih....comel kan.....



Malam sebelum pertunangan ..semua tengah sibuk potong bungan rampai....



Kak Long pun turun padang... seb baek lah ko intan... mama ko larat lagik wat kerja2 nih.....




Aku dengan Firas....... comel ahh Firas nih...umphh..... Malam tuh aku pi sorang jer....Anak 2 aku and laki aku tinggal kat umah...
Dihari pertunangan.......tema adalah pink putih so aku memang suka ikut tema.... harus aku pakai baju pink... aku kan peminat pink jugak......


Anak-anak sedara ku.....

Antara family yang datang....

Mama and Papa Intan tengah discuss dengan pihak lelaki...


Perbincangan sedang rancak dijalankan.... hohoho..banyak wang hantaran ko Intan.... Ko ugut Si Koding yer....


Intan dengan tetamu yang aku rasa paling voque dalam majlis ituh....siapa yer....



Di pelamin angan ku musnah....
So.... majlis telah mengambil kata sepakat untuk kawin kan Si Intan dengan Koding nih paling cepat 6 bulan ...paling lewat setahun... tahun 2009 lah tuh.. elok lah kawin awal2....
Pas jer abis majlis...aku terus menuju ke meja makan untuk makan sebab perut memang dah lapar...tambah2 lagik lauk pauk kampung ..pergh...sedap giler Kak Long masak dengan kawan dia....
SO... INTAN ELIZA BINTI ABDUL AZIZ & KODING BIN ABDUL AZIZ.... Moga korang bahagia selalu ....

2 comments:

Anonymous said...

katil : motif adalah mana laa tau tetiba tergerak hati nak panggil tok kadi nak akad nikah..makna nyur katil dah ready..hahaahahaha

yerr mummy sue ku memang vogue n makcik2,sepupu2 n ibuk2 semua ada disana..kureng beshh sikit tanpa mok dan pok..

hantaran..huuhuu x ugut cuma letak pisau kat leher dia ajer..hhahahah

SueHM said...

hahahha.... bagus idea tuh.... leh kawin terus....

voque- thank u thank u....

hantaran- kan aku dah cakap