Monday, January 19, 2009

LEMBAB!!!

Hari tuh kan aku balik Trg... so ada satu malam tuh dalam kul 10.00 mlm camtu lah, anak2 buah yang mana ada kat umah aku ajak aku kuar KT.. diaorang ajak ronda2 + lepak2... so aku sebagai ibu saudara yang amat sporting dan tak ingin hampakan anak2 buah aku.. laju jer aku angguk.. so seperti biasa..laki aku duk umah jer lah.. jaga Riez and Kaseh..lagipun dah malam + laki aku ada agenda lain kat umah malam tuh... nak urut kaki Ma aku... see.. laki aku agak separa pakar dalam bidang urut refleksologi....hehehe...

Ok back to the story.. so pas kitaorang ronda2 tuh kami decide lah nak lepak kat kedai mamak (korang cari lah sendiri.. hanya satu2nya kat situ...) sebelah Mydin Mall... Ya Ampun.... servis dia lembab nak mamposs.. aku rasa dah seribulapanratuskali aku bangun panggil + panggil dengan tangan + panggil dengan mulut sekalik untuk amik order.. baru lah datang pastu .. bila amik order aku rasa adalah dekat 1 jam lah menunggu.. pastu ada lak yang anak buah aku sorang tuh takdapat apa yang diaorang order....bila sampai jer roti nan aku.. NAN ADO.. takder rasa langsung.. kuah kari pun masam... cit podah.. aku rasa ni lah Kedai Mamak yang aku leh bagi rate paling lembab.. NZ kat Wangsa MAju pun laju giler servis dia + sedap walaupun orang ramai jer.....tapi dalam keadaaan bengang pun kitaorang makan gak lah.. walaupun tak abis... before balik tuh sempat lagik posing menunjukkan protes.. muhahahhahaa


Nih Muka Hepi bila baru2 sampai... aku and anak buah aku, Ira.




Fawa dan Leen (my anak buah too)



Dah mula buat muka jengkel... tak sodap...... anak buah aku (adik inn) yang hujung sekali dah muncung dia nyer kuah masam...


Nih dekat parking keta... tanda protes...
Hehehe...aku dari sisi belakang.. Ira.. sampai senget ko jadiknya yer....Jadi..penyimpulannya... kalau nak berniaga wat cara nak berniaga... hanggin jer kami .....
Sekian , terima kasih...

2 comments:

Anonymous said...

Aku dah kata dah....dok cayer...kuang kuang:)

SueHM said...

anon.. sajer jer nak ngetest.. tapi memang betoi lah... hampehhh