Tuesday, January 6, 2009

Happy Birthday....

Me and Pa..... Moga Pa sukses selalu yer....

Awal 2009.. 1/1/2009 genap lah 35 thn usia laki aku yang aku sayangi dan cintai... wah...wah.. wah..... semoga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa menyayangi kami semua.... Happy Birthday yer Pa.... maintain smart dan muda walaupun umur dah 35 tahun...

So sempena birthday laki aku nih.. aku hadiah kan dia sehelai Guess Jeans yang mampu milik dengan harapan birthday aku nanti aku dapat hadiah2 yang best..... hehehe....terima kasih atas segala ucapan dan sms daripada anak2 buah tersayang dan adik badik yang tercinta....

Ini birthday woman... melamine yang dia pegang tuh takde kena mengena dgn besday dia.. cute nya muka kakak aku wat camnih....
2/1/2009 lak genap umur kakak aku Zam...zam...al
a ..kazam....yang ke 32 tahun.. dah tua kakak aku nih tapi takper.....tuh tak penting... yang penting awet muda...

So...Kak...aku doakan dirimu panjang umur dan murah rezeki, bahagia dengan suami dan anak2 dan bertambah2 anak lagi.... so sempena besday kakak aku nih aku hadiah dia sehelai baju yang taraf diva jer mampu pakai.. betul tak kak????? so kak...besday adik bongsu mu ini, silalah survey hadiah dari sekarang...hehehehehe

7 comments:

Anonymous said...

HAPPY BIRTHDAY to u
Happy birthday PAKSU n TEHNA..semoga sihat sokmo n di murahkan rezeki..

p/s : naper tehna x wat blog ekk..

SueHM said...

heheh.. t-q intan...

Tehna dah ada dulu satu... tapi dah berkubur

akutetapaku said...

HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!

Anonymous said...

Happy Birthday Ijai...
Semoga beroleh kejayaan dan kebahagiaan dunia dan akhirat, amin.

Hepi Birthday to me too...
Thanx for the wish:)

p/s : bila masa aku posing lagu tu haaa?

Anonymous said...

Intan,

I was a blogger long time ago (since 2004). But, due to kemalasan tahap gaban untuk mengupdate blog, maka ia kekal begitu je la...(ish...masih wujud ke blog aku tu?)

SueHM said...

kak..mm lupa yer bila mu posing gitu.. meh i let u remember... masa kat umah mertua mu.. time lunch.... masa ma & be ada sekalik.. ingat dop??

Anonymous said...

salah...aku dah ingat. ni masa mu mari beraya rumoh mok tua aku.yess, tepat.