Monday, December 1, 2008

Al- Fatihah

Masuk jer opis hari isnin aku terima berita sedih dan mengejutkan... Pembantu kedai yang jual air kat Cafe aku meninggal hari Sabtu lepas sebab kena langgar lori..dengar citer cedera parah kat kepala.. so tahap kecederaan parah lah kan sebab dengan lori..Suami dan anak dia yang umur 1 thn lebih patah kaki...terkejut aku dan tetiba pikiran aku teringat kat dia.....seorang yang peramah jugak dan selalu senyum.. kalu aku pi beli air bungkus.. dia akan tanya " su.. nak ais banyak ke sket"...... aku pi beli air tadi.. Owner kedai tuh menangis citer kat aku ... coz baru sabtu pagi owner kedai tuh jupe masa pest control kedai... tutp-tup tengahari dia dah pergi buat selama-lamanya..

Al-FATIHAH.. Semoga Rohnya di Cucuri Rahmat...

3 comments:

Jung JiYul said...

su, kakak yang mane satu??

SueHM said...

yang pekerja dia tuh.. sorang jer ada pekerja dia ... yang muda2 sket.. biasa dia jer pekerja yang ada sorang

Anonymous said...

Alfatihah, moga roh almarhum dicucuri rahmat,amin.

zamzarina