Wednesday, December 3, 2008

Aku Sepetang di Taman Selasih!

Semalam balik jer kerja...aku gi umah Kakak aku a.k.a Spanar Gorek :) kat Taman Selasih coz aku nak tunggu Pa kat sana.. bukan nak balik sekali coz Pa datang sendiri tapi sajer jer boring balik umah awal2.. sampai jer umah kakak aku.. tgk2 anak2 abg aku pun ada gak..lepak lah aku kat sana sambil bagi nasihat kat anak2 buah aku nih.. ceh...sebagai makcik yang berwibawa..harus aku bagi nasihat..(jgn muntah yer anak2 buah ku)


Sampai jer Taman Selasih...aku terkam KAKA (bukan nama sebenar)..see..syok nya KAKA duk kat dada aku...empuk beb!


Nih adik angkat kesayangan kakak aku a.k.a mak angkat kesayangan anak2 kakak aku di import dari seberang.. namanya enen.." ya bapak-bapak..ibu..ibu.. yuk goyang yuk..."


KAKA...


Kaseh mesti terjah beskal dulu kalau datang Taman Selasih


Riez takyah cakap... beskal memang dia minat



Firas the handsome boy..


Kak...nih special untuk mu, Kaseh tengoh pulas leher Firas... hahhahahahahahaha..


Yang pakai baju ijo tuh Yana (anak arwah Abg aku.. skolah form 2) Yang pakai tudung putih tuh Leen( anak Abg O aku..study kat UPM.. ) yang sorang lagik tuh Muhammad (anak kakak aku)



Yang nih Ira (anak cina hanyut ) hehehe..takde lah anak bongsu Abg O aku ler...baru abis PMR.

Time nih aku tengah wi sesi kaunseling kat anak2 buah aku.. sumer diam jer... pastu diorang agaknya dah panas telinga dengar aku bebel.. mitak diri untuk pulang ... ..muhahhaha.. aku cam biasak lepak depan umah kakak aku sambil tunggu Pa...


Yeaaa... Pa dah datang


Kaseh tetiba jer nangis mengada bila tengok Pa dia datang...


Perbincangan antara Pa and Kakak aku... Perbincangan apa..rahsia lah kan...
Takkan sumer nak citer... mukekekkeke....






4 comments:

Anonymous said...

ini tidakk adil..dimana muka anak sedara mu yg paling comel...kecut hati ku..hheheheheh...ehh yana ada kat sana ker..xmo balikk umah kerrr???

SueHM said...

hehehe... huhuhu.. yang paling comel nanti i publish 28/12/2008 yer.... jgn lah kecut hati.. nanti yang lain pun kecut gak.. hehehhe..

Yana balik malam nih.. dengan Ayah Su Moha

. said...

nape yana dah kuruss???
musykil neh! tapi rambut yana tak boleh blah. kena tebas sket. :P

tak sangka nama timangan akif jadi Kaka sekarang. Kaka? tapi chomel je. hehehehe

SueHM said...

yana diet lah tuh..good for her akceli kan...

KAKA..su suker..su suker... ermm..nama betul KAKA tak berapa syok... abis lah mak pak dia marah