Monday, December 1, 2008

XTVT SABTU LAGIK

Pas bangun tido...sumer kelaparan.. erm.. aku ajak Pa kur makan.....kitaorang gi makan kat nasi kandar suberi kat pasar keramat....lagikpun aku nak test drive keta aku yang dah diamik dari bengkel... agak colourful keta aku tapi tak kisah ahh..janji aku rasa best bawak keta aku sendiri...pas raya ingat nak cat balik keta aku..skrang nih aku drive jer dengan byk kaler tuh..nanti aku upload gambor keta aku


Hehehe.. Laki aku tengah amik makanan...alar.. yang baju biru tu..yg tinggi lampai tuh laki aku.. tugas ceduk dan mengambil makanan akan secara otomatik jadi tugas laki aku bila time makan kat luar...

Riez nyer mesti peha ayam..

Kaseh pun peha ayam kurma gak.. kena amik sama dengan Riez.. kalau tak berebut...



laki aku tengah syok makan nasik dia... selera nampak!! perut lapo weii!!

NIh lauk aku.... huhuhu...bestnya sotong dia...sedap weiii



BUrpp.. kenyang.. semua sekali RM 25.20 termasuk air... okaylah tuh!!!

Pas makan... kami ke Chow Kit Road nak beli ayam dan bahan2 memasak utk hari ahad....hari ahad adalah hari memasak sedunia okay... so sekali lagik jadi tugas laki aku utk turun dan beli barang2... aku duk dalam keta jer jaga anak2...lebih cepat kalau laki aku yang pi...


Sebab aku tak turun, jadi kerja aku amik gambar ler... gambar muka aku mesti ada..


NI gambor Pemandangan Chow Kit dalam kul 8 mlm

Ok..selesai di chow kit..kami ke Tasik Titiwangsa sebab RIez and Kaseh dah tak senang duduk dalam keta so bawak diaorang jalan2 kat sana...


surau titiwangsa...best nya surau nih sekrang...takde orang... bersih jer banding dengan masa ada EOM dulu... time EOM ada dulu punyalah ramai kat surau nih... sekrang nih memang lengang so aku nak lepas anak2 pun no hal...syiok...


Huhuhu... laki aku suh aku amik gambor nih.. dia kata ala-ala degawan muncul dari celah pokok... yang kecik tuh..anak degawan...


Kaseh tengah amik angin malam...suka benau dua badik nih dapat lepas bebas..

pas jalan2 tasik..aku balik umah lak... nak tengok Sehati Berdansaaaa....

4 comments:

Anonymous said...

Nasi kandar subri pasar keramat?baru last week opismet sebut nama tuh...

degawan jadi waris ok gak...kih kih kih...

SueHM said...

a'a suberi tuh lah.. dia ada satu lagik cawangan kat DAWAMA, ulu kelang..yg pasar keramat tuh hq ler..

hohoho... waris ok gak.. ensem dari degawan.. so I pilih dia jadi waris

Anonymous said...

Degawan? Mhuahaha..ada iras ar beb..mhuahaha

SueHM said...

cit alhana... tuh kalo demo tengok dari sebalik cahaya... kalau ko tengok in person.. pergh... bisa mendup-dap kan jantung gadis yang tgk...sebab tuh I jatuh chenta...