Monday, December 1, 2008

I LOVE U KAK !

komen kat bawah nih dari kakak aku (zam..zam ala kazam a.k.a spanar gorek )dari entry 'kena tag'..serioulsy aku ingat semua kenangan aku dengan kakak aku nih... sedih pulok aku.....kak..mu sajer nak suh aku sedih owk....huhuhuhu... anyway kak, aku sayang ke mung.. ser lagik mu kena tambah hok time kita minum 7-UP Abg sampai abis...pastu letak air paip... pastu nak nampak bergas... sembur ridset..... nasib baek Abg dop minum... kalu dop... mati ler Abg owk.. kenangan misteri mu ngan shah sampai awal ke tempat ngaji... sampai le ni aku dop tahu... dan banyak lagik lah kan.....LOVe U!


My sister wrote :

1st time peristiwa ada lagi...

1) kena sengat tebuan kat telinga masa nok gi sekoloh (sk duyung masa tu)

2) kena kejor ngn org mental separuh sedar masa kat SIF (senoh ribut)

hahaha....nostalgik tulll...

adik kesayangan ku ini sgt suka menyusahkan aku masa dia kecik dulu...antaranya

1- suka mengekor
2- selalu report kat bos kesalahan aku.yg paling aku ingat time aku pecahkan cermin
takut punya pasal...aku kabut dr rumah hampir sehari suntuk...
3- masa dia masuk ward operate lutut, hari2 dia call aku nangis.bikin aku syahdu
je....huhuhu
4- masa kecik dia bikin aku ngeri sebab dia punya lasak over the border sampai
kaki dia berlubang tercucuk besi pedal beskal.
5- dan lagi dan lagi dan lagi..

tapi tanpa adik aku ni mungkin hidup aku sunyi....

sebab,

dgn dia aku bergaduh
dgn dia aku race motor
dgn dia aku race keta
dgn dia aku share 'rusia'
dgn dia aku bikin 'team'
dgn dia aku gi sunway nak main ice skating tapi sampai ke sudah kitaorang jadi pemerhati je...
DAN ...
dgn dia aku buat macam2...

itu sumer kenangan manis aku ngn adik aku masa kecik2 dulu...:)

LOVE YOU MY DEAR SIS!

8 comments:

Jung JiYul said...

hehehehehehe...
su, spana gorek tu kan, mane dpt??

SueHM said...

hahhaa... Ayah Su Moha bagi gelaran tuh masa kecik2

. said...
This comment has been removed by the author.
. said...

hahahah.. letak ridsect. ade mereng sket makcik2 kite yang vogue neh. comment tehna sangat sweettttt! nak tumpang terharu gak. hehehe.. makcik2 kite ni mmg very close. tapi kalau time bercekau, havoc gak. sampai nenek kite bising. hihihi..
owh, su.. ingat dok dulu, ade satu kali su nok bowok van ija cik o tu keluor daripada umoh ayah de (dpn umoh mok) farah pun ade. pahtu gessek kak pitu pagor. panic giler. pastu akhirnya gue jugak yang dok bertenggek kat tepi, meneman makcik gue yang advanturous giler ni, mem-polish kesan2 calar balar dengan minyak ape tah. hahaha.. lawak2..

akutetapaku said...

kak su... test

SueHM said...

farah... hahahha... ingat lagik tuh..masa tuh kita kecik lagik.. tapi sebab su galok gatal nak bawak van...skill kurang maka kenalah dikau sebagai anak sedara ku menemani ku untuk polish kan van tuh.. farah, yg kelakor nya masa tuh ayah de tengah deal dengan orang nak beli van ija tuh.. nasib baek dia beli.. sebab dia dop tahu su wat gessek tepi van tuh

Anonymous said...

Always luv u n also u girls....my beautiful nieces.

Su, bukang ridsect, baygon.Huhu...sori bang, kami mmg tak cerdik dulu!

Spanar gorek...hahahha....su punya nama glamer....D***K, kakakakah...

Well all,
My childhood was my greatest time in my life...no problems, no tension, no due date no etc...

Feel blessed coz i have such a great ma & ba (always luv n miss u both so bad), loving and caring sisters n brothers, adik yg gile2 (su la tu)...n happening nieces n nephews:)

What i wrote on Su's cyber diary was only a byte of apple. There's much much more of our sweet memories that i will treasured in my heart.

Luv u Su!

SueHM said...

huhuhu.. baygon owk....heheheh.. kesian Abg...

Kak..jgn dikau bocorkan nama glamer ku disini...xclusive tuh..

tul tuh.. our childhood time yang the best lah owk.. no pressure.. no bla..bla..bla..rindu nya zaman dulu2..duk dalam hati jugok...

huhu..rindu ma & be..owez rindu ma & be..miss my adik badik, kak ipar and abg ipar.. anak2 sedara ku yang senget dan benget dan yang suka melawa dan gedik tak kira waktu..bleh...